Danmarks Bedste Arbejdspladser 2024 er kåret. Se dem her!

Lancering af godearbejdspladser.dk

Lancering af godearbejdspladser.dk kommer som en reaktion på de mange anmeldelsessites der er opstået i løbet af de senere år, og hvor a) vurderingen og b) kontrollen af vurderingen, ikke er værdig for de arbejdspladser, der rent faktisk gør en stor indsats, for at være et dejligt sted at arbejde, for sine medarbejdere. Som analog, kan man bruge eksemplet om tripadvisors anmeldelse, og derved anbefalelse af, "Londons bedste restaurant", der senere viste sig at være en aldrig-eksistererende restaurant, men udlukkende et eksperiment lavet af en "journalist", der ville synliggøre bagsiden af at crowdsource, uden tilstrækkeligt at kontrollere, kvalificere eller verificere anmeldelser, og derved anbefalinger. På godearbejdspladser.dk er det udelukkende arbejdspladser;

1. som har gennemgået en holistisk spørgeramme - Trust Index© modellen,

2. som bliver sendt ud til alle medarbejdere,

3. som har haft en samlet score på mindst 70% positive tilkendegivelser på udsagnene ift. arbejdspladsen og

4. som har haft en score på mindst 70% positive tilkendegivelser i hver af de 5 Trust Index© model dimensioner; Troværdighed, Respekt, Retfærdighed, Fællesskab og Stolthed, ift. arbejdspladsen.

Derved er det langt fra tilfældigt, at disse virksomheder er Great Place To Work© certificerede virksomheder, og har en plads på platformen godearbejdspladser.dk. Dette er arbejdspladser der gør sig umage!

Aloha GAP

jeg accepterer