Danmarks Bedste Arbejdspladser 2023 er kåret. Se mere her!
MENU

Vores medarbejdere

Liselotte 1

Liselotte Jensen

Administrerende direktør

Liselotte.Jensen@greatplacetowork.com

Liselotte har siden 2003 har arbejdet med gode arbejdspladser. Indledningsvist i to år med udvælgelsen af Europas Bedste Arbejdspladser og siden 2006 med Danmarks Bedste Arbejdspladser®.

Liselotte har en baggrund som Cand.merc.int. fra Copenhagen Business School, og hun har fra tidligere ansættelser erfaring med Acquistion Integration planer, implementering af HRM-systemer og Six Sigma. Liselotte har omfattende erfaring med at hjælpe arbejdspladser med at øge tilliden mellem ledelse og medarbejdere og derigennem udvikle og fastholde en god arbejdsplads.

Liselotte er temmelig frankofil og tilbringer så meget tid som muligt i Sydfrankrig. Når tiden tillader det, løber hun i de nordsjællandske skove.

Julie Schrøder Poulsen

Morten Lauridsen

Seniorkonsulent

Morten hjælper, på baggrund af kulturevalueringen, virksomheder med at finde nyt finansielt potentiale gennem tillidsbaseret kulturledelse. Med en stærk baggrund som Rekruttering- og Udviklingschef i en af Danmarks allerstørste virksomheder (+ 35.000 ansatte) og HR-chef for mere end 6000 mennesker er hans ballast udtalt. Udover erfaring med at omsætte strategi til dagligdag, har Morten en lang karriere som linjeleder for flere hundrede mennesker.

Morten er er Cand. Merc. i Change Management, BA i filosofi og retorik og har en HD i organisation og ledelse. Den stærke kombination af ledelsespraksis, HR-praksis og formel uddannelse gør Morten til en effektiv værktøjskasse, der målrettet kommer virksomhedernes bundlinje gode. Morten en dreven facilitator af workshops, processer og seminarer.

Generelt er Morten meget nysgerrig på mennesker, samfund og kultur og rejser sammen med sin kone og to børn ud i verden, hver gang det er muligt. Morten har også en mere hjemlig hobby, der bringer glæde hos venner, familie og naboer. Han laver masser af cider af havens æbler og håndbrygger tillige en habil india pale ale.

Kim Møller

Kim Møller

Bestyrelsesformand

Kim har tidligere være europæisk præsident for Great Place to Work (2003 – 2006) og er den, der bragte konceptet til Danmark i 2001 og siden til resten af Europa.

Ved siden af bestyrelsesarbejdet bidrager Kim til Great Place to Work i Danmark gennem facilitering af ledelsesseminarer, leder-netværk og oplæg ved konferencer og workshops. Hans indgående kendskab til, hvordan man udvikler og fastholder engagement og tillid på arbejdspladser kombineres med udstrakt ledelseserfaring og ”executive mentoring” i nationale såvel som i internationale virksomheder.

Når Kim ikke arbejder, er det samværet med sine ni børnebørn, som optager ham. Man finder ham derfor gerne med dem på eventyrhøjskoler eller på oplevelsesture i ind- og udland.

Søren Lundgreen

Søren Lundgreen

Head of Customer Success

Søren leder det danske Customer Success team, hvor alt bliver sat ind på, at vores kunder får maksimalt udbytte af deres projekt. Både i forhold til indsigter om arbejdspladsen og de branding-muligheder, som et samarbejde med Great Place To Work giver.

Søren har, siden han startede hos Great Place to Work i 2003, været ansvarlig for en lang række danske og multinationale projekter som ekspert i at konvertere komplekse organisationsstrukturer til handlingsorienteret afrapportering.

Søren er uddannet Cand.merc. fra Syddansk Universitet med speciale i kvantitativ analyse. Når Søren ikke arbejder, tilbringer han tid sammen med sin hustru og 3 børn. Tillader tiden det, er Søren desuden en stor sportsfan, der både følger og udøver bl.a. badminton og fodbold.

Julie Schrøder Poulsen

Dina Brendle

Customer Succes Manager

Dina har syv års erfaring som HR konsulent og PA i en større international virksomhed. Her har hun opbygget en stærk forståelse for alle de aspekter, der gør afdelinger velfungerende samt det modsatte.

I samme virksomhed har Dina arbejdet og faciliteret i Customer Service, hvor kunderelationer, stabilitet og løsningsorientering har været en del af hverdagen.

Personligt er Dina meget nysgerrig på individet og dets potentiale i forskellige sammenhænge. Når der ikke studeres mental og fysisk sundhed, bliver den relativt store familie og venner passet og plejet med kærlighed og energi.

Christian Reenberg

Christian Ringø Reenberg

Digital Marketing Konsulent

Christian arbejder med marketing i traditionel og digital forstand. Med en professionsbachelor i medieproduktion og ledelse, fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, kombineret med en baggrund indenfor salg, marketing og reklamefilmsproduktion, har Christian en værktøjskasse fyldt med kreative, strategiske og produktionsfremmende redskaber.

Som menneske og privatperson er Christian interesseret i bl.a. musik og visuelle udtryk og hvordan disse elementer kan bruges til at skabe følelser og indtryk, der inspirerer og efterlader rum til refleksioner.

BEMÆRK! Dette websted bruger cookies og lignende teknologier.

Ved at bruge vores hjemmeside accepterer du alle cookies i overensstemmelse med vores Cookie Policy.

jeg accepterer