Hvad kræver det at blive Great Place to Work-certificeret? Find ud af det her!
MENU

Great Place to Work® har udviklet og anerkendt gode arbejdspladser verden over i mere end 30 år!

Great Place to Work® er den førende, globale aktør, hvad angår udvikling og anerkendelse af arbejdspladser med kulturer kendetegnet ved en høj grad af tillid. Den position har vi tilegnet os ved årligt at undersøge tusindvis af arbejdspladser fra hele verden. I 30 år har vi lært af dygtige ledere og analyseret millioner af medarbejderes oplevelse af deres arbejdsplads. Den indsigt bruger vi til at udvikle og opretholde gode og tillidsbaserede arbejdspladskulturer i endnu flere virksomheder.

Great Place to Works viden og Trust Model® er baseret på 30 års forskning og dataindsamling fra blandt andet vores Trust Index®-medarbejderundersøgelse. Den besvares årligt af op til 4 millioner medarbejdere på verdensplan. Med hjemmel i dataene ønsker vi at sætte standarden for, hvad medarbejdere kan forvente af deres arbejdsplads.

I Danmark certificerer vi løbende gode arbejdspladser, hvor både medarbejdere og ledere finder arbejdsmiljøet godt, og hvor kulturen præges af tillid. Alle certificerede virksomheder er i betragtning til vores årlige kåring af Danmarks Bedste Arbejdspladser®.

Ved at udvikle arbejdspladser i overensstemmelse med Great Place to Works definition på en god arbejdsplads, vil vi bidrage til at skabe et bedre samfund med gode arbejdspladser for alle.

Gode arbejdspladser skaber gode resultater!

Vores research og data viser, at gode arbejdspladser, hvor kulturen præges af en høj grad af tillid, skaber gode resultater: Virksomheder med en tillidsbaseret arbejdspladskultur skaber bedre regnskabsresultater, har højere aktieafkast, mindre personaleomsætning og oplever større kunde- og patienttilfredshed end deres konkurrenter. Et arbejdsmiljø og en kultur med en høj grad af tillid skaber grobund for innovation, fleksibilitet, robusthed og effektivitet i virksomheden.

De organisationer, vi arbejder med, oplever den direkte sammenhæng mellem en god arbejdsplads og gode resultater, når de anvender Great Place to Works ydelser. Hvad enten organisationerne gennemgår Great Place to Work® certificeringsprogram, deltager i Danmarks Bedste Arbejdspladser eller blot besvarer vores Trust Index©, så forstår de, at et godt arbejdsmiljø og positive medarbejderoplevelser styrker virksomhedens profil, rekrutteringsevne og resultater.

markedsorienteret afkast omsætning

Organisationer verden over bruger Great Place to Work® til at udvikle og opretholde en god kultur på arbejdspladsen. Uanset hvor langt I er i processen, kan vi hjælpe jer med at udvikle og opretholde en tillidsbaseret kultur på jeres arbejdsplads. En tillidsbaseret kultur vil gøre jer robuste i tilfælde af udfordringer samt fremme gode og vedvarende resultater for virksomheden.

Tillid. Det er hovedkomponenten i udviklingen af en god arbejdsplads.

At udvikle en arbejdspladskultur baseret på tillid vil være en fantastisk investering for din organisation. Vores Great Place to Work® Trust Model® fremhæver det, der udgør en god arbejdsplads, og her er tillid til ledelsen og tillid medarbejderne imellem helt centrale komponenter i en god kultur og et godt arbejdsmiljø.

Vores medarbejdere

Liselotte 1

Liselotte Jensen

Administrerende direktør

Liselotte.Jensen@greatplacetowork.com

Liselotte har siden 2003 har arbejdet med gode arbejdspladser. Indledningsvist i to år med udvælgelsen af Europas Bedste Arbejdspladser og siden 2006 med Danmarks Bedste Arbejdspladser®.

Liselotte har en baggrund som Cand.merc.int. fra Copenhagen Business School, og hun har fra tidligere ansættelser erfaring med Acquistion Integration planer, implementering af HRM-systemer og Six Sigma. Liselotte har omfattende erfaring med at hjælpe arbejdspladser med at øge tilliden mellem ledelse og medarbejdere og derigennem udvikle og fastholde en god arbejdsplads.

Liselotte er temmelig frankofil og tilbringer så meget tid som muligt i Sydfrankrig. Når tiden tillader det, løber hun i de nordsjællandske skove.

Morten Nørgaard

Morten Nørgaard

Udviklingsdirektør

Morten har det overordnede kundeansvar samt ansvar for udviklingen af nye services og ydelser til Great Place to Works kunder.

Morten har mere end ti års erfaring som HR Business Partner, HR (Program) Manager og projektleder fra multinationale selskaber i Danmark og Norden, og han har bl.a. været ansvarlig for flere globale Great Place to Work-medarbejderundersøgelser inkl. træning og mobilisering af ledere samt udarbejdelse af og opfølgning på handlingsplaner. Morten har et stærkt udviklingsfokus og en stor passion for at skabe vækst via udvikling af mennesker og organisationer.

Når Morten ikke arbejder, bruger han tid med sin hustru og deres fire børn samt venner og familie. Når tiden tillader det, bruger han den gerne som MAMIL på racercyklen eller med at læse både fag- og skønlitteratur.

Kim Møller

Kim Møller

Bestyrelsesformand

Kim har tidligere være europæisk præsident for Great Place to Work (2003 – 2006) og er den, der bragte konceptet til Danmark i 2001 og siden til resten af Europa.

Ved siden af bestyrelsesarbejdet bidrager Kim til Great Place to Work i Danmark gennem facilitering af ledelsesseminarer, leder-netværk og oplæg ved konferencer og workshops. Hans indgående kendskab til, hvordan man udvikler og fastholder engagement og tillid på arbejdspladser kombineres med udstrakt ledelseserfaring og ”executive mentoring” i nationale såvel som i internationale virksomheder.

Når Kim ikke arbejder, er det samværet med sine ni børnebørn, som optager ham. Man finder ham derfor gerne med dem på eventyrhøjskoler eller på oplevelsesture i ind- og udland.

Søren Lundgreen

Søren Lundgreen

Head of Customer Success

Søren leder det danske Customer Success team, hvor alt bliver sat ind på, at vores kunder får maksimalt udbytte af deres projekt. Både i forhold til indsigter om arbejdspladsen og de branding-muligheder, som et samarbejde med Great Place To Work giver.

Søren har, siden han startede hos Great Place to Work i 2003, været ansvarlig for en lang række danske og multinationale projekter som ekspert i at konvertere komplekse organisationsstrukturer til handlingsorienteret afrapportering.

Søren er uddannet Cand.merc. fra Syddansk Universitet med speciale i kvantitativ analyse. Når Søren ikke arbejder, tilbringer han tid sammen med sin hustru og 3 børn. Tillader tiden det, er Søren desuden en stor sportsfan, der både følger og udøver bl.a. badminton og fodbold.

Julie Schrøder Poulsen

Morten Lauridsen

Seniorkonsulent

Morten hjælper, på baggrund af kulturevalueringen, virksomheder med at finde nyt finansielt potentiale gennem tillidsbaseret kulturledelse. Med en stærk baggrund som Rekruttering- og Udviklingschef i en af Danmarks allerstørste virksomheder (+ 35.000 ansatte) og HR-chef for mere end 6000 mennesker er hans ballast udtalt. Udover erfaring med at omsætte strategi til dagligdag, har Morten en lang karriere som linjeleder for flere hundrede mennesker.

Morten er er Cand. Merc. i Change Management, BA i filosofi og retorik og har en HD i organisation og ledelse. Den stærke kombination af ledelsespraksis, HR-praksis og formel uddannelse gør Morten til en effektiv værktøjskasse, der målrettet kommer virksomhedernes bundlinje gode. Morten en dreven facilitator af workshops, processer og seminarer.

Generelt er Morten meget nysgerrig på mennesker, samfund og kultur og rejser sammen med sin kone og to børn ud i verden, hver gang det er muligt. Morten har også en mere hjemlig hobby, der bringer glæde hos venner, familie og naboer. Han laver masser af cider af havens æbler og håndbrygger tillige en habil india pale ale.

Julie Schrøder Poulsen

Dina Brendle

Customer Succes Manager

Dina har syv års erfaring som HR konsulent og PA i en større international virksomhed. Her har hun opbygget en stærk forståelse for alle de aspekter, der gør afdelinger velfungerende samt det modsatte.

I samme virksomhed har Dina arbejdet og faciliteret i Customer Service, hvor kunderelationer, stabilitet og løsningsorientering har været en del af hverdagen.

Personligt er Dina meget nysgerrig på individet og dets potentiale i forskellige sammenhænge. Når der ikke studeres mental og fysisk sundhed, bliver den relativt store familie og venner passet og plejet med kærlighed og energi.

Christian Reenberg

Christian Ringø Reenberg

Digital Marketing Konsulent

Christian arbejder med marketing i traditionel og digital forstand. Med en professionsbachelor i medieproduktion og ledelse, fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, kombineret med en baggrund indenfor salg, marketing og reklamefilmsproduktion, har Christian en værktøjskasse fyldt med kreative, strategiske og produktionsfremmende redskaber.

Som menneske og privatperson er Christian interesseret i bl.a. musik og visuelle udtryk og hvordan disse elementer kan bruges til at skabe følelser og indtryk, der inspirerer og efterlader rum til refleksioner.

BEMÆRK! Dette websted bruger cookies og lignende teknologier.

Ved at bruge vores hjemmeside accepterer du alle cookies i overensstemmelse med vores Cookie Policy.

jeg accepterer