Great Place to Work® har udviklet og anerkendt gode arbejdspladser verden over i mere end 30 år!

Great Place to Work® er den førende, globale aktør, hvad angår udvikling og anerkendelse af arbejdspladser med kulturer kendetegnet ved en høj grad af tillid. Den position har vi tilegnet os ved årligt at undersøge tusindvis af arbejdspladser fra hele verden. I 30 år har vi lært af dygtige ledere og analyseret millioner af medarbejderes oplevelse af deres arbejdsplads. Den indsigt bruger vi til at udvikle og opretholde gode og tillidsbaserede arbejdspladskulturer i endnu flere virksomheder.

Great Place to Works viden og Trust Model® er baseret på 30 års forskning og dataindsamling fra blandt andet vores Trust Index®-medarbejderundersøgelse. Den besvares årligt af op til 4 millioner medarbejdere på verdensplan. Med hjemmel i dataene ønsker vi at sætte standarden for, hvad medarbejdere kan forvente af deres arbejdsplads.

I Danmark certificerer vi løbende gode arbejdspladser, hvor både medarbejdere og ledere finder arbejdsmiljøet godt, og hvor kulturen præges af tillid. Alle certificerede virksomheder er i betragtning til vores årlige kåring af Danmarks Bedste Arbejdspladser®.

Ved at udvikle arbejdspladser i overensstemmelse med Great Place to Works definition på en god arbejdsplads, vil vi bidrage til at skabe et bedre samfund med gode arbejdspladser for alle.

Gode arbejdspladser skaber gode resultater!

Vores research og data viser, at gode arbejdspladser, hvor kulturen præges af en høj grad af tillid, skaber gode resultater: Virksomheder med en tillidsbaseret arbejdspladskultur skaber bedre regnskabsresultater, har højere aktieafkast, mindre personaleomsætning og oplever større kunde- og patienttilfredshed end deres konkurrenter. Et arbejdsmiljø og en kultur med en høj grad af tillid skaber grobund for innovation, fleksibilitet, robusthed og effektivitet i virksomheden.

De organisationer, vi arbejder med, oplever den direkte sammenhæng mellem en god arbejdsplads og gode resultater, når de anvender Great Place to Works ydelser. Hvad enten organisationerne gennemgår Great Place to Work® certificeringsprogram, deltager i Danmarks Bedste Arbejdspladser eller blot besvarer vores Trust Index©, så forstår de, at et godt arbejdsmiljø og positive medarbejderoplevelser styrker virksomhedens profil, rekrutteringsevne og resultater.

markedsorienteret afkast omsætning

Organisationer verden over bruger Great Place to Work® til at udvikle og opretholde en god kultur på arbejdspladsen. Uanset hvor langt I er i processen, kan vi hjælpe jer med at udvikle og opretholde en tillidsbaseret kultur på jeres arbejdsplads. En tillidsbaseret kultur vil gøre jer robuste i tilfælde af udfordringer samt fremme gode og vedvarende resultater for virksomheden.

Tillid. Det er hovedkomponenten i udviklingen af en god arbejdsplads.

At udvikle en arbejdspladskultur baseret på tillid vil være en fantastisk investering for din organisation. Vores Great Place to Work® Trust Model® fremhæver det, der udgør en god arbejdsplads, og her er tillid til ledelsen og tillid medarbejderne imellem helt centrale komponenter i en god kultur og et godt arbejdsmiljø.

Vores medarbejdere

Liselotte 1

Liselotte Jensen

Administrerende direktør

Liselotte.Jensen@greatplacetowork.com

Liselotte har siden 2003 har arbejdet med gode arbejdspladser. Indledningsvist i to år med udvælgelsen af Europas Bedste Arbejdspladser og siden 2006 med Danmarks Bedste Arbejdspladser®.

Liselotte har en baggrund som Cand.merc.int. fra Copenhagen Business School, og hun har fra tidligere ansættelser erfaring med Acquistion Integration planer, implementering af HRM-systemer og Six Sigma. Liselotte har omfattende erfaring med at hjælpe arbejdspladser med at øge tilliden mellem ledelse og medarbejdere og derigennem udvikle og fastholde en god arbejdsplads.

Liselotte er temmelig frankofil og tilbringer så meget tid som muligt i Sydfrankrig. Når tiden tillader det, løber hun i de nordsjællandske skove.

GPTW Morten 2

Morten Nørgaard

Udviklingsdirektør

Morten har det overordnede kundeansvar samt ansvar for udviklingen af nye services og ydelser til Great Place to Works kunder.

Morten har mere end ti års erfaring som HR Business Partner, HR (Program) Manager og projektleder fra multinationale selskaber i Danmark og Norden, og han har bl.a. været ansvarlig for flere globale Great Place to Work-medarbejderundersøgelser inkl. træning og mobilisering af ledere samt udarbejdelse af og opfølgning på handlingsplaner. Morten har et stærkt udviklingsfokus og en stor passion for at skabe vækst via udvikling af mennesker og organisationer.

Når Morten ikke arbejder, bruger han tid med sin hustru og deres fire børn samt venner og familie. Når tiden tillader det, bruger han den gerne som MAMIL på racercyklen eller med at læse både fag- og skønlitteratur.

OI 1 1

Kim Møller

Bestyrelsesformand

Kim har tidligere være europæisk præsident for Great Place to Work (2003 – 2006) og er den, der bragte konceptet til Danmark i 2001 og siden til resten af Europa.

Ved siden af bestyrelsesarbejdet bidrager Kim til Great Place to Work i Danmark gennem facilitering af ledelsesseminarer, leder-netværk og oplæg ved konferencer og workshops. Hans indgående kendskab til, hvordan man udvikler og fastholder engagement og tillid på arbejdspladser kombineres med udstrakt ledelseserfaring og ”executive mentoring” i nationale såvel som i internationale virksomheder.

Når Kim ikke arbejder, er det samværet med sine ni børnebørn, som optager ham. Man finder ham derfor gerne med dem på eventyrhøjskoler eller på oplevelsesture i ind- og udland.

GPTW small 1

Søren Lundgreen

Datachef

Søren er ansvarlig for både dataindsamling og hovedparten af den afrapportering, der går ud til kunderne.

Søren har, siden han startede hos Great Place to Work i 2003, været ansvarlig for en lang række danske og multinationale projekter som ekspert i at konvertere komplekse organisationsstrukturer til handlingsorienteret afrapportering.

Søren er uddannet Cand.merc. fra Syddansk Universitet med speciale i kvantitativ analyse. Når Søren ikke arbejder, tilbringer han tid sammen med sin hustru og 3 børn. Tillader tiden det, er Søren desuden en stor sportsfan, der både følger og udøver bl.a. badminton og fodbold.

GPTW small 6

Fredrik Falkenback

Seniorudvikler

Fredrik Falkenback har ansvaret for udvikling af rapporteringsværktøjer.

Fredrik har tidligere undervist på Blekinge Tekniska Högskola og har erfaring med økonomisk analyse, statistik og programmering.

Fredrik er blandt andet uddannet fra Lunds Universitet i Økonomi. Fredrik bor i Sverige, og han tager derfor dagligt toget over sundet. Når han ikke arbejder, læser han biografier eller illustrerer med computeren. Frederik tager ofte til det smukke Österlen i Skåne, hvor han gerne tager en sejltur om sommeren.

GPTW Jonas 1

Jonas Hannemann

Konsulent

Jonas Hannemann rådgiver om arbejdspladskultur og lederskab.

Jonas har fra tidligere stillinger erfaring med research, analyse og rådgivning i ledelses- og organisationsudvikling. Uddannelsesmæssigt har Jonas en baggrund som cand. merc. i strategic market creation med særlig fokus på strategi, forretningsmodeller og bruger-/kundeoplevelser.

Når Jonas ikke er på arbejde, går tiden med at være sammen med kæreste, børn og familie samt med at spille fodbold på grønsværen eller musik på guitaren.

Julie 1

Julie Schrøder Poulsen

Projektkoordinator

Julie arbejder med projektledelse, kulturevalueringer og interne proces- og koordineringsopgaver. Julie har været ansat i Great Place To Work siden maj 2017.

Julie er uddannet Cand.merc.kom fra CBS, og har i løbet af sin studietid særligt været optaget af spændingsfeltet mellem kommunikation, HR og ledelse – herunder hvad det kræver at kommunikere effektivt, at udvikle og motivere sine medarbejdere, samt hvordan man som leder bedst muligt indfrier sit og andres potentiale. Julie har fra før sin ansættelse i Great Place to Work erfaring som PA for direktøren i en mindre designvirksomhed.

Privat ynder Julie at være en livsnyder, hvorfor det er tid med familie og venner, god mad og nye kultur- og rejseoplevelser, som trækker.

GPTW small 3

Birger Cleaver

Projektkoordinator

Birger har ansvar for kulturevalueringer og interne proces- og koordineringsopgaver. Birger har været ansat i GPW siden maj 2018.

Birger har en kandidatgrad i Human Ressource Management fra CBS. Han stræber efter at arbejde med HR og at gøre en forskel ved kontinuerligt at forbedre arbejdsgange og procedurer. Birger har fra før sin ansættelse i Great Place to Work erfaring med ledelsessupport og ressourcekoordinering i en større virksomhed.

I sin fritid står Birger ikke stille; man finder ham typisk 10 meter oppe på en klatrevæg eller i et hop, med en basketbold i hånden, på vej mod kurven. Birger finder ro og kobler af i samvær med familie, venner, yoga eller skønlitteratur.

Fasael 1

Fasael Rehman

Konsulent

Fasael analyserer og rådgiver virksomheder om organisatorisk udviklingspotentiale. Med sin baggrund som sociolog har Fasael solid erfaring med analyse, strategisk udvikling og rådgivning, og fra sine ansættelser hos bl.a. Health Group og Rigspolitiet har han blik for tværgående processer samt at løse drifts- og udviklingsopgaver.

Fasael bor med sin hustru og deres datter på Frederiksberg, hvor han er medlem af Kommunalbestyrelsen. Han elsker byens puls, dens rum og dens muligheder. Når Fasael kommer hjem, står den på kulinarisk madlavning eller hyggelæsning i sofaen, hvis ikke han lige tager en tur på racercyklen.

Fasael er en initiativrig, motiverende og udadvendt holdspiller, som skaber synlige resultater og opbygger varige relationer med humor, håndfasthed og holdbare aftaler.

Mathias 1

Mathias Emil Stenrøs

Projektkoordinator

Mathias arbejder med interne proces- og koordineringsopgaver, kulturevaluering samt intern og ekstern kommunikation. Han har været ansat hos Great Place to Work siden 2012. Først som researcher, nu som projektkoordinator.

Mathias er cand.mag i dansk fra Københavns Universitet, hvor han beskæftigede sig med danskfagets interesseemner inden for sprog, medier og litteratur med særligt fokus på fortællestrategier i forskellige formater.

I sin fritid løber Mathias gerne en tur, han læser og skriver, og så nyder han livet og Københavns kulturelle muligheder sammen med venner og familie.

BEMÆRK! Dette websted bruger cookies og lignende teknologier.

Ved at bruge vores hjemmeside accepterer du alle cookies i overensstemmelse med vores Cookie Policy.

jeg accepterer