Er jeres organisation afhængig af jeres fagfolks viden og talent?
I vidensbaserede organisationer findes værdierne i form af information og indsigt. Dine kunder har brug for, at dine fagfolk kan levere branchens førende ekspertise, fremragende service og en utrættelig indsats for at støtte deres mål. Din kultur har brug for medarbejdere, der går efter at levere arbejde af den højeste kvalitet på tværs af organisationen med fokus på vellykkede processer og resultater.
Når der ikke er tillid, kan det være svært at tiltrække og fastholde den type dygtige medarbejdere, som jeres organisation har brug for. Lange arbejdsdage uden de stærke relationer og følelsen af et fælles formål, der kendetegner højtpræsterende arbejdspladser med høj tillid, kan få medarbejderne til at brænde ud - og føre til manglende produktivitet, stor personaleomsætning og forringet arbejdsmoral.
Et samarbejde med Great Place To Work® om at opbygge en kultur med høj tillid skaber vækst og rentabilitet, hvor:
- Dygtige medarbejdere ønsker at arbejde og gøre karriere i jeres organisation
- Der findes en udviklingskultur, hvor værdi- og vidensprocesser konstant er under forbedring
- Kunderne sætter stor pris på den høje standard, de forventer af jeres organisation
- Folk samarbejder med en stærk holdånd
- Medarbejdere i hele organisationen arbejder for at forbedre kunderelationer og levere rentabelt arbejde
Organisationer arbejder sammen med os om at:
- Forstå højtpræsterende medarbejderes behov, drivkraft og motivation
- Identificere de vigtigste kulturpåvirkninger på både ledelses- og medarbejderniveau
- Evaluere og reagere på den aktuelle medarbejderoplevelse på arbejdspladsen
- Udforme og forbedre praksis, som fremmer og bevarer en kultur baseret på en høj grad af tillid og gode resultater