Giver jeres kultur plads til fortsat forbedring, kvalitet og effektivitet?
Der er mulighed for at forbedre kvalitet og effektivitet i alle faser af værdiskabelsen i jeres organisation - og der findes en række værktøjer, der kan understøtte denne proces. Alt for mange organisationer er dog ikke klar over, hvilke muligheder, der ligger i disse værktøjer.
Tillid på arbejdspladsen er den uhåndgribelige kraft, der gør det muligt for en organisation at foretage forbedringer langs hele værdikæden. I en kultur med høj tillid kommer folk frem med deres bedste idéer, og der er implementeret systemer til at handle på disse idéer. I disse organisationer er medarbejderne stolte af at være med til at skabe produkter af høj kvalitet i en kultur, som gør det muligt for dem a tage del i konstante procesforbedringer.
Når I samarbejder med Great Place to Work® om at muliggøre konstante forbedringer:
- Lederne opfordrer til deling af og reagerer på idéer fra medarbejdere overalt i organisationen
- Der findes en stærk tradition for tovejskommunikation på arbejdspladser, hvor folk tør tage problemer med sikkerhed eller kvalitet op
- Lederne skaber sammenhængskraft og gensidig respekt i deres teams og opfordrer alle til at give deres bedste bidrag
- Medarbejderne føler en vis tolthed over deres arbejde og tager ejerskab for kvaliteten af produkter og systemer
Organisationer arbejder sammen med os om at:
- Forstå de aktuelle styrker, muligheder og smertepunkter i kulturen både set på tværs af hele organisationen og i specifikke målgrupper
- Opbyg en organisationsidentitet, der lægger vægt på tillid, engagement og løbende forbedringer
- Forstå, hvorfor aktuelle processer og systemer virker - eller ikke virker - og handl for at forbedre den kultur, der muliggør dem
- Få målrettet ekspertrådgivning og strategisk støtte til optimering af en High-Trust, High-Performance ™-kultur for at forbedre organisationens resultater