Danmarks Bedste Arbejdspladser 2025 er kåret. Se dem her!
MENU

Patienttilfredshed og -loyalitet

Skab en kultur præget af omsorg

Fremmer jeres sundhedsorganisation en kultur, der er præget af omsorg?

I sundhedssektoren finder mange medarbejdere særlig mening i at tage sig af folks velbefindende og redde liv. Det er et kald - og i mange tilfælde viser patienttilfredshedstallene, hvor megen menneskelighed og omsorg, der er på stedet.

På den anden side er det også meget almindeligt i sundhedområdet at se mangel på medfølelse blandt sundhedsmedarbejdere, specielt sygeplejersker. Sundhedsorganisationer skal også tage hensyn til rentabilitet, finansiering, tilgængelighed af ressourcer, skiftende lovgivning, sammenlægninger og mange andre faktorer, der har indflydelse på medarbejdernes oplevelse. Desværre kan mange af disse faktorer gå ud over medarbejdernes evne til altid at yde den bedste patientpleje.

Great Place to Works partnerskaber har gennem årene hjulpet vores kunder med at skabe virksomhedskulturer med en høj grad af tillid, som giver medarbejderne mulighed for at gøre, det de er bedst til: Give patienterne den bedst mulige pleje.

Et samarbejde med Great Place To Work® om opbygning af en kultur præget af gode resultater og en høj grad af tillid hjælper jer med at skabe en kultur med fremragende patientpleje, hvor:
  • Dygtige medarbejdere ønsker at arbejde og gøre karriere i jeres organisation
  • Lederne fremmer en praksis for omsorg og robusthed hos medarbejderne
  • Introduktions- og udviklingspraksis i hele organisationen har fokus på at hjælpe medarbejderne med at give patienterne den bedste pleje
  • Medarbejderbe arbejder sammen både i og på tværs af afdelinger med en stærk holdånd
  • Patienttilfredshedsresultater afspejler en vedvarende høj standard
Organisationer arbejder sammen med os om at:
  • Lær, hvordan medarbejdererfaringer kan sammenlignes på tværs af demografi og grupper og de bedste arbejdspladser inden for sundhedssektoren
  • Sammenhold medarbejdernes erfaringer med resultater fra patienttilfredshedsundersøgelser og identificer de vigtigste drivkræfter
  • Støt de forskellige ledere i, hvordan de bedst reagerer på resultater og øger tilliden i deres teams
  • Sæt mål for forbedringer og mål fremskridt
  • Lær, hvad det vil sige at have en ledelsesmentalitet og bedste praksis, der skaber en bæredygtig kultur med en høj grad af tillid og god patientpleje

Kontakt os i dag for at finde ud af, hvordan I kan skabe en arbejdsplads, der leverer fremragende resultater og kendetegnes ved en høj grad af tillid.